úterý 6. března 2018

OLDIES but goodies - ANNIE

Dnes ode mě nečekej žádné slohové práce. Frčím dnes na vlně Clean and Simple, a to doslova.Oldies rubrika mě baví, protože se můžu znovu podívat, co vlastně doma VŠECHNO mám a dodělat nějaké resty nebo jen najít odvahu použít nějakou z krásných čtvrtek, které jsem si šetřila.
 
První stránka je opravdu jednoduchá a použila jsem na ní vlastně jen Page kit leden 2017. Tento kit byl opravdu podařený a do modré čtvrtky jsem se zamilovala hned. Poslední týden byl opravdu mrazivý a já si vzpomněla na minulou zimu, kdy se naše zahrada na jeden den proměnila v ledové království. Vločky jsem zkoušela vyrazit do zbytku laminovací fólie, chová se podobně jako acetát. 
 
Druhý layout je naopak jarní. Konečně jsem se odvážila udělat něco s tou překrásnou čtvrtkou s imitací dřeva z únorového Page kitu 2017. Věděla jsem, že s ní chci použít právě tuto fotku, ale jak to udělat. Šla jsem do toho a střihla a tady je výsledek. 
 
Vystřihla jsem si pár kytiček z papíru ze stejného kitu a taky použila výseky větviček. Abych dodala layoutu barvičku, doplnila jsem srdíčky ze srpnového Page kitu 2017. Foťáček je pak z PL kitu září/říjen 2016. Celou fotku jsem pro zvýraznění podlepila 3D polštářky a olemovala falešným šitím. 
 
Třetí layout patří přáníčkovému kitu říjen/listopad 2017 a božským jednorožcům. Poslední kousek najdeš TADY. Tento kit mám hned dvakrát, protože kromě přáníček se dá použít perfektně i do PL a do Traveler´s Notebook. 
 

A co ty? Schováváš si své nejhezčí úlovky, a nebo je hned scrapneš do alba?

3 komentáře:

  1. Ani kraaasne stránky. Najviac sa mi páči tá s tou stvrtkou ala drevo.krasne clear and simple 😊 👌

    OdpovědětVymazat
  2. Opět moc povedené stránky. Já tuhle rubriku miluji! Obvykle netvořím z aktuálního kitu. A v loni při uklízení jsem zjistila, že mám spoustu krásných kitů ještě nenačatých a tak se je teď snažím upotřebit, abych trochu vyprázdnila krabice. :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover