sobota 30. prosince 2017

INSTAX day - December Daily s ALENOU

INSTAX DAY
Alena

Takhle ke konci roku jsme si pro tebe připravily novou rubriku. Především pak pro ty, kteří vlastní jakýkoliv z řady Instaxů nebo nějakou Instax share tiskárnu.


Já jsem svůj malý růžový foťák prodala a přešla na nejnovější model tiskárny Instax share sp-3. Dostala jsem ji jako vánoční dárek, ale plány jsem s ní měla už delší dobu. 


Dneska vám chci ukázat, jak jsem pojala instaxově naše December Daily album. Pravda. Není to zrovna nejlevnější, ale zase je to něco jiného. 


Album je 4x6 od Simple Stories. Desky mám v plánu přelepit, ale zatím jsem se nerozhodla pro konkrétní papír. Vnitřek alba je tvořen papíry a ozdobami z aktuálního PAGE kitu. Nemohla jsem si nechat ujít ani EXTRA kit, který je s PAGE kitem laděný. Pár drobností tvoří mé vánoční zbytky z loňských let. 



V albu se mi vyskytují dva druhy fotek. Je to z toho důvodu, že jsem chtěla mít změnu, ale i protože některým fotkám víc sluší obdelníkový formát. Tyto fotky jsou z tiskárny Instax share SP-2, kterou mi půjcila Silvi. 








Pro ty z vás, kteří tiskárnu nemají - aplikace na tisk fotek má funkci na rozdělení fotky do dvou a vy tak můžete horizontálnímu snímku dát dostatek prostoru a nemusíte ořezávat na čtverec. 



Zároveň aplikace nabízí možnost vytisknout koláž fotek. Trošku mě mrzí, že si rozložení koláže nemůžu upravit, ale u tak se dá z nabídky vybrat. 





Doufám, že vy jste ve svém DD albu dál než já a slibuji, že v nějakém dalším článku se s vámi podělím o zbytek. 



Užijte si oslavy nového roku a přeji vstup tou správnou nohou. 

4 komentáře:

  1. krásny DD. ja som na tom so spracovaním asi podobne, ale keď si koncom januára nostalgicky spomeniem na vianoce, určite zas vytiahnem vianočné papiere a ozdoby na dokončenie. priznám, že po pohľadniciach som si od vločiek a darčekov musela dať trošku pauzu :D

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover