neděle 15. října 2017

EXTRA KIT projekty

VALIKA
Prajem vám všetkým krásny deň,
tentoextra kit sa mi zdal mimoriadne plný a teda aj hodnotný - veľa washi, veľké výseky, extra veľa rôznych nálepiek - proste všetko čo potrebujete k zdokumentovaniu tejto jesene :-) Ja sa po dlhej dobe zameriam hlavne na tie washi.
 
Jednu vec som si pridala aj do diára - Sisi vybrala krásne citáty a ten veľký venček nemá chybu.
 
Lepila som ho opatrne, pretože je to priehľadná fólia a ja nemám rada, keď mi páska presvitá z druhej strany.
 
Neverila som, ale naozaj dostanete 4 celé balenia washi v nádherných farbách a vzoroch. Rozhodla som sa urobiť mini pohľadnice. Majú veľkosť len 3x3 inch. Robiť niečo také mini je super.
 
Keďže som vedela ako bude kit vyzerať a vedela som aj to, že s tými hnedými jesennými farbami budem mať malinký problém, tak som si k tvoreniu kúpila aj 3D vrstvené samolepky z rovnakej kolekcie.
 
Niekoľko prianí vhodných na pohľadnice nájdete aj medzi samolepkami. Pred tým som washi lepila priamo na základ pohľadnice, ale preferujem toto druhé riešenie. Pásky si nalepíte na osobitný papier a konce zahnete dovnútra. 
 
V kite nájdete aj milión samolepiek so zlatou fóliou. Tie môžete využiť na visačkách, ale aj na obálkach, ktoré dávate svojim blízkym osobne. Povrch je trochu klzký, takže by som odporúčala niektorý z odtieňov Sharpie.
Štítky som využila aj ako dokonalý priestor pre umiestnenie nadpisu.
 
Samozrejmosťou boli aj washi z dielne PA.
Asi nemusím zdôrazňovať, že tie zlaté odlesky sú krásne.
 
Keď raz chytíte rytmus, tak potom to ide :-) nevyužívam washi často, ale budem sa musieť "prinútiť"
Aj moja posledná pohľadnica je menší formát (tzv. 4 bar size ).
 

A na čo ste využili extra kit vy? Už sa neviem dočkať kedy uvidím vaše výtvory.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover