pátek 8. září 2017

PROJECT LIFE LAYOUT

"Starý" materiál
JANA B.

Asi si tu nemusíme nic nalhávat. Všechny jistě milujeme ten čas, kdy PA uveřejní nový kit nebo novinkové kolekce. Já se vždycky těším jako malá, až rozdělám balíček s tiskárnou vonícími kartičkami. Ale někdy, někdy je taky moc fajn sáhnout do starších zásob. A o tom bude dnešní PL článek.

Čas od času si vezmu k tvoření velké papíry. Většinou tehdy, kdy bych musela kombinovat větší množství velkých kartiček 4x6. Tentokrát jsem zalovila mezi loňskými Creative kity a protože se jednalo o srpnové fotky, přišlo mi více než příhodné vytáhnout právě ten srpnový. Matně jsem si pamatovala pár ozdob a nápisů a že papíry byly z kolekce C´est la vie od Pink Paislee. Jenže jaké příjemné překvapení? V kitu jsem našla ten nejluxusnější dřevěný papír EVER (jemu podobný najdete tady)! K fotkám na Stezce korunami stromů se hodil dokonale. Vybrala jsem tedy dva designy a ty mezi sebou na stránce kombinovala. V kitu mi zbývalo pár ozdob a hesel a hvězdiček - ty jsem také zužitkovala.


Ve sbírání vzpomínkových předmětů, jako jsou pohledy, vstupenky, vizitky, jsem docela dobrá, v jejich organizaci a následném použití na PL stránkách děsně pokulhávám. Tady jsem si ale vzpomněla a z krabičky vytáhla tu nejlepší puffy samolepku, kterou jsme v zábavném parku dostali. Ať žije lemur!


Nějak mi nešlo kolážování. Zlobí mě Picmonkey a přímo v editoru mám nějakým záhadným způsobem posunutý kurzor myši. Prosím, řekněte mi, že chyba není pouze na mém přijímači ... A tak jsem kolážovala nedůmyslně a fotky 3x4 následně trochu ořezávala, aby byly různorodých rozměrů. Tady jsem třeba použila kruhovou šablonu na big shot a do kartičky vyřízla okénko. Výřez jsem pak použila v horním levém rohu pod fotkami. Nic nepřijde nazmar!


Přejdeme na další stránku a zahrabeme v ještě starším materiálu. Psal se rok 2015 a PA děvčata začala dělat své vlastní PL kartičky. Nikdy bych neřekla, že opět použiju tuhle letní kolekci, kterou navrhla Silvie. Vzorově super, i když dost geometrická, ale tenkrát mi hodně vadil použitý papír - byl slabší a nažloutlý. Celá kolekce pak byla docela retro a já mám ráda sněhově bílé kartičky. Jenže holky během let udělaly dotisk a já pár kartiček dostala v balíčku s překvapením! Teď nadešel jejich čas, protože jsou krásně bílé a příjemně kontrastní. (Koukám do eshopu a bohužel už nejsou. Ale třeba budou ..)


Byl to docela výkon těch 10 kartiček, které jsem měla k dispozici, nakombinovat, ale uznejte, ke golfovým fotkám jiná než tmavě zelená přijít nemohla.


A protože bylo fotek víc a já chtěla použít dvě velké (4x6), zvolila jsem odlepovací kapsu od Simple Stories. Raději používám tyto kapsy, než ty, které se dají přichytit tavičkou Fuse tool. Přijde mi, že přitavená kapsa několikeré otáčení prostě nevydrží. 


Starší materiál používám moc ráda. Je to příjemné oživení, trocha nostalgie a hlavně, hlavně parádní zmenšování zásob! Přeji vám krásný víkend!

2 komentáře:

  1. Skvělý! Taky mi blbne picmonkey, ale dělá to jenom, když je prohlížeč maximalizovaný, když se zmenší, je po problému... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, Markét! Tak jsem to vyzkoušela a ani to nepomáhá .. asi jsem něco blbě někdě zmáčkla ..

      Vymazat

Pin It button on image hover