neděle 14. května 2017

PAGE KIT projekty


Dnes se budu opakovat... Jako už párkrát jsem se trochu lekla při zveřejnění kitu, co z něj vymyslím, ale stejně jako pokaždé v této situaci jsem s výsledkem nakonec nadmíru spokojená:-) Tropický nádech a papír se známkami rozhodl, že bych konečně mohla zpracovat dvě akce z USA. Rozdělila jsem si materiál na spíš "vlhce subtropický" pro Louisianu a více pouštní pro Nevadu a Utah. Na obě stránky jsem potřebovala udat hodně fotek. 
Inspirace pro první layout přišla s papírem s kolečkama, a tak jsem první sadu čtvercových fotek ostříhala na kolečka a na stránce je podlepila pěnovkou . Fotky mají ještě polaroid úpravu pro retro nádech, který se hodil k papírům. Na obě stránky jsem využila pár známek z papíru, a sáhla tak snad poprvé po starých nůžkách se "známkovým" okrajem. Na obě stránky jsem také využila abecedu z kitu. Potřebovala jsem ale písmenka menší, takže jsem je nalepila na čtvrtku a obstříhla. Podobně ráda podlepuju i některé samolepky jako štítky z kitu. 






 ALONA

Dnešní LO je vyznáním lásky. Roztomilé PA hrnečky se staly neodmyslitelnou součásti pravidelného čajového rituálu a zaslouží si vlastní stránku. Jaký scrapbookový čaj si dáváte? Já jedině flitrový. A řekněte, nechybí ten čtvrtý hrneček i Vám? 


 
JANA S.

KvětnovýPAGE kit nás sice posílá do tropů, ale pro mně je to ještě brzy Takže jsem se rozhodla, že jeden z layoutů zkusím udělat z aktuálních fotek - a ono to šlo. Pomohla mi kraftová čtvrtka s puntíky a samolepka s nápisem Jaro ... od nich se odvíjela barevnost stránky, které jsem přizpůsobila i fotky, protože barvy na nich byly zcela "nevyhovující". Použila jsem velké množství samolepek se štítky (jsou dokonalé) a přidala jen pár kytiček, ať je layout opravdu jarní. Cákance se tentokrát nepovedly zcela dle mých představ, a tak jsem je trochu kamuflovala visačkou ... 



U druhého layoutu už jsem neodolala a vytáhla (téměř) stoleté fotky z mé studijní dovolené ve Španělsku. Co na tom, že to bylo v listopadu? Kaktusy, ananasy a fíkové listy se ke Granadě hodí po celý rok! Fotky jsou upravené jen minimálně, stačil filtr Tranquil v Picmonkey a i obloha získala mírně vintage nádech, aby seděla k papírům ... Opět jsem využila velké množství podlepených samolepek a velmi se hodil nápis Adventure vystřižený z jednoho z papírů, poněvadž dobrodružství to opravdu bylo ... ale o tom někdy jindy. Užijte si tvoření! 



JANA B.

Tropy! To byl oříšek. Ale jsem tu zase s Maltou a zlatými písky, neb k čemu jinému já bych tyto papíry využila, že. Poskládala jsem pás fotek našich "ty a já selfies", udělala ofinku a stačilo výstižnými hesly ozdobit. Nevím, jak to PA dělají, ale mě se vždycky spousta věcí tak moc hodí (aniž bych to dopředu tušila).


2 komentáře:

  1. Holky tak to je naprostá paráda jedna stránka krajšia než druhá. Veľká inšpirácia,normalne ste ma nakopli a idem sa na kit vrhnúť. Inak to nevidím ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. jéj, nádherné, skvelé :-) určite sa inšpirujem

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover