pondělí 6. února 2017

PLANNER DAY

Plánování s Papero amo
JANA B.

Tak se mi ta sbírka utěšeně rozrůstá. Od proužků jsem si tentokrát odskočila k sytějším barvám. Tady je, můj nový malinový Travelers Notebook - ten s gumičkou


V každém TN (travelers notebook) najdete malý sešitek a čtyři gumičky. Takže můžete další sešitek buď dokoupit, nebo jednoduše udělat.


Co mě na malinovém nejvíc dostalo, je ten vnitřek. Uznejte, osvěžující černá a svislé proužky. Opravdu příjemná změna.


Můj nový sešitek jsem zasvětila své nejlepší kamarádce


Vyrobit si sešitek není vůbec nic těžkého. Stačí vám pár obyčejných papírů a jeden scrapbookový papír na desky. Pokud nemáte dlouho kancelářskou sešívačku, můžete papíry sešít jako já. Papíry jsem si sepnula sponkami, aby se nehýbaly, a proděravěla.


Trochu jsem si pohrála se zdobením desek a rozdělila asymetricky šitím. Já říkám ano, Papero amo!


Písmenka jsou z kolekce Take me away od Paige Evans - tady.


Sešitek jsem si rozdělila do několika částí. Každou z nich jsem označila štítkem. Aby štítek nebyl po nalepení vidět, zakryla jsem ho washi páskou a vznikly mi tak barevně odlišné sekce. 






Dokonce jsem si i začala dělat záznamy. Tohle je můj PA únor. Poprvé jsem použila kalendářové razítko a hned se ukázala moje neschopnost čistě razítkovat. Nu což, dopsala jsem, co šlo a neřeším.  Ale tedy žasla jsem, jak šikovně to mají holky vymyšlené! Tak šikovně, že mi to chvilku dalo, než jsem to dala.


Druhý sešitek je ten původní, který v TN už byl. Jen jsem si ho lehce ozdobila k obrazu svému. Tečkovaný papír je z jednoho creative kitu (už opravdu nevím, kterého, ale syslila jsem ho dlouho) a zbytek opět z workshopového materiálu.


Tento sešitek věnuji společným fotkám s manželem. Vzhledem k tomu, že už začal únor a já mám jednu stranu, tak mi jde práce pěkně od ruky .. hahaha.


Všimly jste si, že holky naskladnily další Travelers Notebook během pátečních novinek? Mým favoritem je ten modrý. A který krasavec s gumičkou bude ten váš?

25 komentářů:

  1. Zelenej, jedině zelenej <3 :D
    Ale jinak díky za inspiraci s vlastníma bločkama, to mě popravdě nenapadlo, že jde tak jednoduše vyrobit... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U toho zeleného je luxusní vnitřek, nikdy by mě nenapadlo ho kombinovat s růžovou a tady to vypadá moc dobře. Děkuji! Ať jdou sešitky dobře od ruky!

      Vymazat
  2. Já si celou dobu říkám, že naštěstí nemají žádný pěkný skladem, takže ušetřím... že můžu v klidu číst. A ta poslední informace mi narušila plány :-) Jelikož nevím, jestli bych u TN vydržela, tak asi první zkusím jen plnit sešítky a za odměnu si pak dám ty nádherné modré desky <3. A Jani, máš to nádherné, jak jinak.

    Žanet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se bavím! To měla být třešnička na dortu, že jsou dostupné, víš :D A schvaluji plán, pokud budeš chtít rozměry sešitku, tak napiš. A děkuji!

      Vymazat
    2. Jé to bys byla hodná, kdybys mi napsala, jak jsou velké. Zkusím si jeden na zkoušku hned vyrobit.

      Vymazat
    3. Žanet, 11x21cm to je :D tak ať se podaří!

      Vymazat
  3. No ja je videla! A silne premyslim, zda ho nekoupim, prece jen chceme letos jet na dovcu, ze jo. Moc by se siknul! Mimochodem mas to kraasnee!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, dovolená! Musíš! Jsem si jistá, až uvidíme ten od Silvie, tak na dovolenou bez TN už nikdo nepojede! :D

      Vymazat
  4. No ten je boží!! Jsem v silném pokušení :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  5. absolútna nádhera. milujem fuchsiovú, prúžky aj celé tvoje vnútro. máš to tak krásne ♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo, vidíš, fuchsiová to je! Já si pořád nemohla vzpomenout, tak ji vydávám za malinovou :D děkujiiii!

      Vymazat
    2. :D tak v mojom poradí je na prvom mieste neónová ružová, potom fuchsiová a až potom malinová :D a ten tvoj krásavec je jasná 2 ♥

      Vymazat
  6. Krása, jako obvykle :-) Mimochodem, ten puntíkatý je z únorového kitu a já bych ho brala všemi deseti ... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. páni, Jani, to si to takhle pamatuješ? Wow! a děkujii!

      Vymazat
  7. Dneska jsem vydela na zivo, kdyz Jsem si vyzvedavala objednavku a ten modry je opravdu boziii+ Jani tvuj clanek, no Ja asi neodolam uf;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, tak naživo a nemáš ho? Tomu říkám síla vůle, ale je pravda, že člověk musí k některým rozhodnutím dozrát. Já ho viděla poprvé naživo v Praze na kurzu a chvilku mi trvalo, než jsem v sobě zpracovala to, že jo, to potřebuju :D děkuji!!

      Vymazat
  8. Nádhera! Nevíte jestli Webster´s pages budou doplňovat zásoby barev? A pokud ano, budou se na paperoamo doobjednávat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Na to asi nejlépe odpoví Anička, stačí napsat email s poptávkou a holky individuálně vyhoví, to nebude problém.

      Vymazat
    2. S Webster´s pages jeden nikdy neví :)) Některé barvy už jsou nedostupné, co půjde ještě koupit, tak doobjednáme a myslím, že budou brzy i nové designy.

      Vymazat
    3. No já jsem bohužel před Vánoci zaváhala. Líbil se mi ten puntíkatý, ale ten už je právě na stránkách Webster ´s pages nedostupný. Tak asi tedy počkám na ty nové designy. Díky za odpověď.

      Vymazat
  9. Krása!! Já mám walnut a určitě ještě nějaký TN přikoupím, vyhovuje mi ten systém maximálně. Obdivuju ten tvůj sešitek, to já jsem taková líná, asi je spíš koupím, ale máš to dokonalé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tak ten tvůj hnědý je luxusní a úžasně k tobě pasuje! Souhlasím, je to hodně povedená záležitost, dokážu si jich na té poličce představit víc :D děkujiiii

      Vymazat
  10. Jani pěkně jsi si s tím vyhrála! Šití vypadá výborně, k tomu jsem se ještě neodhodlala. Barevné ladění je moc hezké, jemné, můj vkus!

    OdpovědětVymazat
  11. Ach, Jani! Ty barvy, to zdobení! A dostalo mě to šití a štítky. Jak ty to, holka, umíš takhle hezky vymyslet? :-) Radost pohledět :-) Sonča

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover