čtvrtek 9. února 2017

CARDMAKING DAY

Čarujeme s bielou pigmentovou poduškou
VALERIA

Opäť som si pre vás pripravila jednoduchý návod, ktorý je mimoriadne efektný, ale aj univerzálny. Tajnou prísadou je biela pigmentová pečiatková poduška. Opäť to bude o 3D efekte a pridám aj nápady na zamilované pánske Valentínske pohľadnice.

Čo budete potrebovať?
- bielu pigmentovú podušku Unicorn White Pigment Ink od Hero Arts. Nájdete ju v týchto sadách Yana´s Bold a Yana´s Sunset. 
- budete potrebovať plastovú šablónu - čím väčší vzor, tým lepšie.
- farebné pečiatkové podušky 
- pohľadnica / papier kraft - hnedý recyklovaný papier
- nástroj na nanášanie farieb - ink dauber, mini ink blending tool ale aj hubka na nanášanie makeupu
Tak teda začnime prvým krokom, ktorým je nanášanie vrstvy bielej pigmentovaj farby na kraft papier.

Ako všetci vieme pigmentové podušky schnú veľmi dlho ... naozaj veľmi dlho takže všetko usušíme s teplovzdušnou pištoľou.

Potom opäť použijeme tú istú šablónu, ale posunieme ju o pár milimetrov. Hore, dole, vľavo, vpravo - to je jedno.

Na scénu prichádzajú farebné podušky
a tzv. ink blending - teda aplikovanie farby na papier
Neviem ako vy ale ja som z výsledku nadšená. Biely pigment vytvorí krásny základ a farby môžu vyniknúť

Nezabudnite opäť poriadne presušiť
Výsledná pohľadnica:
Posunutím šablóny sa vytvoril skvelý kontrast a dvojitý 3D efekt - prvým je kontrast bielej oproti farbám a druhým je farba na hnedom papieri, ktorá získala tmavší odtieň. Proste super :)

Samozrejme som nemohla zostať len pri jednej pohľadnici. Či chceme alebo nechceme tak s februárom sa spájajú aj srdiečka. Mohla som doplniť nejaký zaľúbený nadpis, ale radšej som zvolila niečo všeobecnejšie

Pri srdiečkach som použila rôzne odtiene ružovej a červenej. Určite odporúčam sýtejšie a tmavšie odtiene. Pastelové odtiene boli takmer neviditeľné.

No a nesmieme zabudnúť ani na našich milovaných mužov, manželov, partnerov, snúbencov, ale aj kamarátov a iné spriaznené duše opačného pohlavia

Použila som len jeden hnedý odtieň a nevyzerá to zle.
Počas tvorenia pohľadníc som premýšľala nad tým ako by som mohla využiť túto techniku inak. Ako využiť tento skvelý princíp - a potom ma osvietilo. Razítka"Ty Jsi", ktoré som si kúpila na poslednom kurze sú k tomu ako stvorené.


"TY" opečiatkujeme s bielou poduškou a "JSI" s najtmavšou hnedou akú máte. Na bielom podklade vytvoríme 3D efekt s najsvetlejšou hnedou akú vo svojej zbierke nájdete. 

Aj keď bolo všetko vysušené tak sa mi pri pečiatkovaní predsa len trošku bielej pigmentovej farby odtlačilo na razítko. Stačí to po každom pečiatkovaní utrieť vlhčeným obrúskom. Predídete tak miešaniu farieb na vašich pečiatkových poduškách.

Na tmavom podklade som vytvorila 3D s bielou poduškou
A takto to vyzerá celé dokončené
"Moje láska" som vytvorila pomocou horúceho embossingu
Budem rada ak mi napíšete či se vám táto technika páči? Taktiež by ma zaujímalo či doma slávite Valentína a či plánujete svojej polovičke vytvoriť zamilovanú pohľadnicu?

Ďakujem a prajem krásny zvyšok dňa,
Valika

8 komentářů:

  1. Páčí, páčí!!! Vali, to je pecka! Super technika a překrásnś přání! Jinak valentyna neslavime:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani tak to sa teším. v tvojom podaní to bude paráda ♥

      Vymazat
  2. Zase si ma dostala! Ja tie Tvoje "jednoduché" techniky milujem! Určite vyskúšam, aj keď možno nie na Valentýna ... už mi šrotí v hlave nejaká PL kartička ;-) A ani u nás nie je Valentýn populárny, aj keď, kvety možno dostanem (ak nebudem hubatá ;-) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. janka máš pravdu. využitie je nekonečné. ja stále myslím len na pohľadnice, ale určite sa dá vykúzliť aj krásna PL kartička alebo aj veľký LO s veľkou šablónou :) my tiež neslavíme, ale tento rok majú rešty v okolí lákavé menu tak uvidíme ;)

      Vymazat
  3. Jednoduché a efektivní!! Krásné, určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem danka. to sa teším , že vyskúšaš :) potom sa pochváľ ♥

      Vymazat
  4. Fantastická a jednoduchá technika :) Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milá markétka stále sa snažím vymyslieť aj niečo komplikovanejšie, ale vždy napokon skončím pri niečom jednoduchom :) ďakujem za koment ♥

      Vymazat

Pin It button on image hover