sobota 10. prosince 2016

PROJECT LIFE výměna

Dnes tu máme další Project Life výměnu, letošní poslední. Tentokrát si fotky a informace vyměnily Jana s Luckou.

LUCIE PRO JANU

Tvoření stránky pro Janču bylo jednoduché a složité zároveň. Jednoduché, protože dodané fotky byly prostě úžasné, a to všechny do jedné, a tak jsem je všechny také použila. Upravovala jsem jen minimálně. Složité proto, že Jančiny stránky jsou všechny tak krásně zdobené a je vidět, že Jani nad nima strávila moc moc času, všechny ty nádherné detaily. A můj přístup k PL je spíš albový, hodně fotek a málo zdobení, občas krátký journaling. No snad se Jani budou stránky líbit a snad i hodit k ostatním stránkám, každopádně jsem si to užila. 




JANA PRO LUCII

Když mi Lucka poslala svoje fotky, měla jsem opravdu radost. Všechny byly totiž z jedné události, tématicky propojené, a to je to tvoření hned jednodušší. Hlavně když tvoříte pro někoho jiného. Lucčiny fotky vždycky obdivuji, a tak nebylo třeba žádných úprav, jen jsem se z mnoha záběrů musela propracovat k pár kouskům. Původně jsem chtěla tvořit s Lucčinou loňskou vánoční sadou, ale zbylo mi jen pár kartiček. A tak jsem dvě kartičky použila z letošního adventního kitu. Nevím, jestli jsem byla hodně ovlivněná Lucčiným stylem tvoření, ale jiné kartičky než černobílé se mi tam nehodily. Osvěžila jsem je alespoň pár červenými detaily – hvězdičkami a šitím, aby tam bylo aspoň něco od mě. A bavilo mě to hodně! Luci, líbí?


1 komentář:

Pin It button on image hover