neděle 11. září 2016

PLANNER KIT projekty

Kdo šetří, má ... Papero amo samolepky!
JANA B.

No ano, je to tak! Protože tyhle úžasné šetřící samolepky (jsou ke koupi i zvlášť) můžete najít právě v aktuálním Planner kitu! Když jsem je viděla poprvé, řekla jsem si, že to přeci nemohu potřebovat - šetřím si na svém účtu (tedy aspoň se o to snažím), ale dostaly mě a já šetřím do skla. A moc mě to baví!


Sklenička je klasická báječná z IKEA, kterou jsem jen lehce dozdobila, ať jí to na poličce sluší.


Výborně se mi hodily dva krásné střapečky z kitu i velký květinový chipboard. Pozornému oku čtenářovu jistě neujde ten osamocený zlatý bonbon ve skleničce - slouží jako odměna na konci každého týdne. Tedy sloužil. Bylo jich tam totiž mnohem víc, leč někdo mi na ně chodil! A tak mi je teď odměnou to těšení, co si za naspořené peníze koupím ... asi zimní bundy pro děti ..


V kitu byl i báječný rozdělovač, který jsem tentokrát nechala jen tak v celé své kráse.


Z loňského diářování mi zbylo několik průhledných kapes na fotky. Kartičky z kolekce Láska se do nich perfektně vejdou.



A takhle si vedu již zmíněné spoření. Pokud danou částku do skleničky vložím, hned si samolepku odškrtnu srdíčkem.
 


Z kitu jsem zatím nejvíc využila washi-pásky a maličké samolepky. Kartonové výseky si asi pošetřím do Project Life alba, již teď je můj diář dosti objemný a výseky jsou docela vysoké.


Návštěvu holek v centrále Papero amo jsem musela zaznamenat. 


Stejně jako blížící se pražský PL kurz, na který se již moc těším!


Přeji vám krásnou neděli a veselé plánování nadcházejícího týdne!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover