pátek 26. srpna 2016

Organizace pracovny


SILVIE

 Tak vítejte u mě, neuklízela jsem, takže autentický pohled do mé pracovny. 

Už je to má třetí pracovna a vlastně jsem s ní dost spokojená. Méně už můj drahý, který má nějaké poznámky o tom, že místo pracovny by byl parádní gauč. Ovšem nemůže nic říkat, protože počítač má na mém makeup stolku!

Kouknout na historii mých kreativních koutků můžete tady

Nábytek je klasická IKEA - KALLAX, LACK, MICKE, LINNMON.


Důležité pomůcky jako lepidla, fixy, pravítka, je potřeba mít blízko. Tchibo pořadač je z tvrdého kartónu a jediné, co mi na něm nevyhovuje, je ta pekelná modrá barva. Už se vážně musím dostat k tomu ho natřít.


Celkem super vychytávka, kterou teď používám, je tato kovová krabice z obchodu TIGER. Většinou dělám projekt z jedné kolekce, kterou si do toho vyskládám a když potřebuju pauzu a volný stůl, všechny pomůcky tam naházím a hned je uklizeno a přitom při další tvořící příležitosti můžu všechno jednoduše vytáhnout.


Moje pořadače na papíry asi už znáte. Návod na výrobu už je stará věc tady na blogu, takže ukažte doma, co chcete vyrobit k Vánocům.


Důležité pro mě je mít co nejvíc věcí po ruce a mít v nich pořádek. Nakonec ale stejně vezmu kit a možná jednu abecedu k tomu. Nejlépe se prostě tvoří z jedné kolekce. Naopak když narychlo potřebuju udělat přání, prostě otevřu šuplík se zbytkama, nalepím nějaké washi a je to.

Na řezání používám sololitovou desku. V OBI se dá za pár korun koupit nějaký zbytek. Mám ji už tak dva roky a i když je pořezaná, pořád funguje dobře. Ano, přiznávám se. Nemám řezačku a všechno řežu nožíkem. Ale to se brzy změní.





Tak takhle je to u mě. Pokud se chcete na něco zeptat, klidně pište do komentářů. A na facebooku rády uvidíme i vaše koutky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover