neděle 10. dubna 2016

Tvoření ve stylu ...


Tvoření ve stylu TERESY COLLINS
Lucia

10. duben sa nesie v znamení Teresy Collins, už je to tak! :-D Okrem dnešných kurzov som si dnes pre vás prichystala aj článoček „tvoření ve stylu“ práve Teresy Collins. A tento štýl mi úplne sedí: biela, čierna a zlatá, s pár pastelovými farbami, nie minimalistické ale zároveň čisté a „upratané“.

Ako inšpiráciu od Teresy som si našla tieto dve ukážky. Nádhera!



Ja som si na tento štýl pripravila jednu PL stránku. Čierno-biele fotky sedia skvele, trochu pastelovej sa nájde na fotke s kávou. Biela je na kartičke s dátumom, ktorú som schválne nechala celú bielu. Čierna okrem fotiek aj na bodkovanej kartičke od Papero Amo a zlatá na srdiečkovom papieri, srdiečko pri dátume a skvele sa mi tam hodila visačka z nákupov v tomto týždni :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover