pátek 15. dubna 2016

SCRAPBOOKING návod

DIY – PAPIEROVÉ ZVYŠKY
Lucia

Ahojte! Dnes mám pre vás jeden z asi najužitočnejších nápadov :D Keď som dotvorila poslednú stránku z najnovšieho kitu Papero Amo, šla som si papiere odložiť. A keďže moja povaha je tak trochu na štýl Adriana Monka, vadí mi, keď všelijak trčia ostrihnuté rohy... :D Tak som ich poodstrihovala a napadlo mi zošiť kúsky spolu, že to možno použijem niekedy ako ozdobu... 

Vyzeralo to celkom fajn a hneď mi aj napadlo o tom spraviť článoček : ) Postup už je v podstate vyššie popísaný, tak ešte zopár fotiek a hneď aj stránka, kde som tieto zvyšky použila.



Štvorce či trojuholníčky si na seba naskladáme a prešijeme, prípadne zospinkujeme.


Môžeme si navyrábať aj do zásoby : ) Na zospinkovaný kúsok som nalepila srdiečko, aby spinku nebolo vidieť, môžeme použiť rôzne ozdôbky.




Rýchly a hlavne praktický nápad, dúfam, že sa vám niekedy hodí : )

6 komentářů:

  1. tak to je boží!!! a moc se to hodí k tvým krásným éterickým fotekám:-) teraz už žiadne zvyšky po stole!

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad, taky mě rozčilují trčící odstřižky, zároveň však syslím, každý kousek, co kdyby se někdy hodil. Takže určitě využiju.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné! Ty mě nikdy nepřestaneš bavit :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover