čtvrtek 7. dubna 2016

Novinky ve světě scrapu / JANA B.

.. ve světě Project Life
Jana B.

Asi byste to ode mě nečekali, že vám dnes přiblížím novinky právě z Project Life kategorie. Prolustrovala jsem, co se dalo a zjistila, že nás v brzké době (snad) zavalí pár novinkových kartiček. Začnu kolekcí, která mě oslovila nejvíce. Currently Edition. Nejenže se pyšní nádherným albem,  ...




.. ale i kartičky vypadají velmi lákavě.




Navíc se tato kolekce řadí k těm, které jsou doplněny dalším materiálem ke zdobení. Těšit se můžete na výseky ..


.. chipboardové rámečky (juch!) ..


.. a rozkošné buttonky.


Následující dvě kolekce jsou prozatím uvolněny pouze pro australský trh, ale výhledově by měly být k dispozici i pro online prodej. Doufejme. O první Better Together Edition se postarala designérka Amy Tangerine. Jde v podstatě o PL kartičky ke stejnojmenné kolekci, která byla představena již v lednu 2016. A to je super! Hned máte k dispozici různé papíry, ozdoby či razítka a nemusíte nic složitě kombinovat. Kartičky jsou, jak už jsme u Amy zvyklé, velmi barevné, ale vypadají moc dobře. Jsem si jistá, že Alona bude jásat! A mně se líbí taky!




Druhou kolekci Happy Place navrhovala Elizabeth Kartchner, nebo-li nám známá Dear Lizzy, a opět určitě poznáváte její stejnojmennou papírovou kolekci. 



Mezi novinkami najdete i dva Value kity. Ten první, Sprinkles, je slavící, narozeninový. 


Kromě kartiček v něm najdete i spoustu ozdob.


Druhý value kit se jmenuje This and That a musím říct, že ačkoliv mě na první pohled nezaujal, na ten druhý jsem si řekla, jooo, tak tohle je tedy hustý!



Hlavně ty ozdoby jsou TOP!


Nakonec jsem si nechala dva kity, které mě vůbec neoslovily, ale které chci pro novinkový pořádek neopomenout. A jsem si jistá, že i ty si své nadšence najdou. Prvním je (opět) cestovatelská edice Wander ...



.. a druhá kolekce se jmenuje Wonderful a je úplně retro!
 


A která z uvedených kolekcí oslovila vás?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover