pátek 29. ledna 2016

VIDEO Creative Kit

MY BIRTHDAY 
Silvie

První letošní kit, který jsme vydali, jsem použila na layout o mých narozeninách. Když jsem viděla tu kartičku 11/11, nemohlo to být jinak. To jsou přesně moje čísla.


Narozeninová párty byla v černobílém a tak fotky skvěle kontrastují se sytými odstíny růžové , tyrkysové a zlaté. Snažila jsem se použít co nejvíc věcí z balíčku, ale oblíbenou pěnovou abecedu a hvězdičkové výseky jsem tam prostě musela mít. Hvězdiček totiž není nikdy dost.


No a ten můj vousáč je tam proto, protože ten vypadá dobře v kombinaci s čímkoli.

Krásný víkend vám všem!

2 komentáře:

  1. Skvělé video! Rychlé, jasné a přehledné a s dobrou hudbou, to můžu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Silvi je to super !!! krasna stranka a super hudba :) tesim sa na dalsie

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover