čtvrtek 14. ledna 2016

Produkt PA

DIÁŘOVÁ RAZÍTKA Papero Amo
Jana V.

Pro můj první článek jsem dostala krásný úkol představit vám nová česká razítka z dílny PA (tady a tu), která budou zdobit vaše diáře.  Vzhledem k tomu, že po této novince se zaprášilo rychlostí blesku (brzy by měla být opět skladem, tak číhejte!), tak předpokládám, že vás nebudu muset tolik přesvědčovat, jak skvělá jsou.

Protože jsou!


Ale popořadě. Diářová razítka je logické ukazovat na nějakém diáři, dnes jim bude sekundovat další nedávná novinka, diář Color Crush od Webster´s Pages ve velikost Personal a barvě Light tealtýdenními a měsíčními náplněmi.  



Co se mi na první pohled zalíbilo, když mi razítka přišla, je, že jsou tak maličká:-) Rozhodně v dobrém slova smyslu, protože vám tak nezaplní přespříliš místa pro psaní a plánování a působí ještě roztomileji. Další, co mě napadlo, bylo, jak s nimi budu v praxi fungovat? Řada věcí je v diáři daná dost dopředu, takže jsem začala s tím, že jsem si orazítkovala svátky razítkem VOLNO, pak narozeniny a další události, které vím dost dopředu a je možné je vyznačit v pohodlí scrap pracovny. Pro průběžné plánování mě napřed napadlo vzít si jeden mini razítkovací polštářek s sebou do práce. Nakonec jsem ale zvolila variantu vyrobit si s pomocí těchto razítek předem samolepky, které pak už jen nalepím v případě, že se zrovna domluví s kamarádkou nějaké to PROKRASTINAČNÍ KAFÍČKO, apod. Použila jsem na to obyčejné bílé štítky (budu potřebovat asi i jiné velikosti..):


Volitelným krokem je ostříhat samolepky na menší, aby nezabíraly v diáři tolik místa.


Pokud máte Stazon inkoust, můžete orazítkovat i washi pásku a mít tak připravenou vlastní washi knížečku s nejpoužívanějšími razítky. Já jsem si pro tento účel připravila visačku, kterou jsem polepila neutrální světlou washi páskou (ale můžete použít i ten lesklý nepřilnavý papír, který zbyde od samolepek).



Na visačku jsem si pak nalepila několik útržků washi pásek a orazítkovala. Bohužel jsem zjistila, že můj Stazon je po letech poněkud vyschlý, takže tady to nevypadá nejlépe (byť razítka mají bezchybný otisk), ale vám se to povede určitě líp.


A konečně razítka v akci v diáři; použila jsem i ta z Planner kitu, stejně tak jako výše představená a home-made samolepky a washi pásky:


Začátek diáře jsem si „vytunila“ krásným rozdělovačem z Planner kitu (stačilo oříznout a přidělat díry). V kapsičkách je připravená visačka s washi páskami, v klopě samolepky.


Na vnitřní zadní desky jsem si nalepila i pár post-itů (které jsou pro mě také diářovou nezbytností), doplněných opět o razítka.


Jestli ovšem nejste diářový typ, což je v době chytrých telefonů pochopitelné, nebo váš diář na konci roku pravidelně končívá s 2-3 poznámkami, tak ani tak pro vás nebudou razítka k zahození. Spousta z nich najde uplatnění v cestovních denících, minialbech z dovolených, ale i na stránkách. U mě určitě:-)

Se zpožděním vám všem přeji krásný nadcházející rok a ať je váš diář co nejméně plný hesel STRESUJÍCÍ, DEADLINE, POD PSA apod. a je v něm naopak hodně PROKRASTINAČNÍCH KAFÍČEK, SUPER, NEJLEPŠÍ, HOTOVO, VÝPLAT a sluníček:-)

4 komentáře:

  1. Skvělý článek, Jani :) Razítka jsem prošvihla, ale jdu si nastavit hlídacího psa a hned jak budou skladem, tak objednám.

    OdpovědětVymazat
  2. Krasné představení Jani :-). Nápad s visačkou je moc pěkný :-). Také jsem si orazitkovala par razítek na lepící papír :-). A razítka se na mě těší, snad brzy dorazi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Prima inspirace :) škoda, že už razítka nejsou :(

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj diář je boží! :)
    Já používám pro zdobení pouze nálepky a washi pásky, ale razítka zní jako skvělý nápad. Doufám, že se v eshopu ještě objeví.
    Mohlo by ale být více motivů a druhů. Je na čase, podívat se na Ali a Ebay :D

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover