neděle 29. listopadu 2015

PROJECT LIFE day

ADVENTNÍ KALENDÁŘ
Jana

Dnes mám pro vás ze zajetých kolejí lehce vybočující PL příspěvek. Neukážu vám žádný tip na PL kartičku nebo nějakou další stránku z našeho PL album. Dneska to bude opravdový Project Life, neboť tento náš adventní kalendář jedním takovým životním projektem je. 


Vytvořit pro děti adventní kalendář, to je pro mě taková malá krásná nezbytnost. Loni jsem dělala papírové pytlíčky, letos jsem měla megalomansky zálusk na něco většího, něco nepřehlédnutelného, něco trvalejší hodnoty. Mám ráda všechna (všechna vkusná) vánoční světýlka. A protože budeme mít letos pravý živý stromeček a musela bych na ně čekat až skorem do Štědrého dne, s radostí jsem podlehla jedné pinterestové inspiraci. 

Všemu předcházel výlet do lesa na „klacky“. Posbírali jsme toho dosti, aby bylo z čeho vybírat a celou tu parádu naskládali k radiátoru, ať to aspoň nějaký čas schne. 


Jelikož je mi velmi sympatický čistý skandinávský design, dostaly i milé větve sněhobílý nátěr. Natírala jsem Balakrylem a záměrně jsem nedělala silnou krycí vrstvu, aby prosvítala krásná struktura dřeva. 


V dalším bodě přišel na řadu manžel a celou instalaci ztloukl do stromkové podoby. Celé jsme to přidělali ke zdi pomocí drátku. Stačily dvě dírky s hmoždinkou a háčky. 


Za ušití látkových pytlíčků vděčím své mamince, bez stroje bych to šila ještě po novém roce. Pytlíčky jsem naplnila několika bonbony a odlehčila sušeným ovocem. I nějaký ten dřevěný vláček či zvířátko se tam najde. Čtvercovou kartičku s číslem z aktuálního PROJECT LIFE kitu jsem vždy nalepila na visačku a provázkem všechno přivázala ke stromku. 


Nemusím vám asi vyprávět, jak si děti samotnou výrobu stromečku užívaly a jak se těší z jeho finální podoby. A už se nemohou dočkat, až budeme jednotlivé pytlíčky „ochutnávat“. 


A teď k těm světýlkům. Stačil čtyřmetrový světelný řetěz a rozvěsila jsem ho pouze po okraji. Za tmy to vypadá báječně.


Přiznávám, že během výroby jsem si několikrát říkala, co jsme si to zase vymysleli. Ale výsledek nás těší a úplně nejvíc asi to, že stromeček půjde po Vánocích do sklepa a příští rok ho s jinou náplní můžeme nainstalovat znovu. Teď nezbývá než doufat, že i příští rok nám Silvie navrhne další krásné číslicové kartičky ….

12 komentářů:

  1. Jani, to je prostě dokonale! Kam na ty nápady chodis? Super, takovy adventní kalendář by potěšil i me a ne jenom děti :-). Krása!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to je prostě dokonale! Kam na ty nápady chodis? Super, takovy adventní kalendář by potěšil i me a ne jenom děti :-). Krása!

    OdpovědětVymazat
  3. Sympatický design, vypadá to velmi elegantně a lákavě současně. (Z vlastní zkušenosti doporučuji také jeden rok vyzkoušet tuto konstrukci v roli vánočního stromku - čiré skleněné, pletené nebo dřevěné /zlaté, měděné, v různých tónech zelené...možností je milión!) ozdoby spolu se světélky udělají spoustu parády!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc! úplně si to dokážu představit a možnost použít na klasický stromek odkládám na neurčito, asi by mi to teď děti neodpustily, kdyby nebyl zelený stromeček :) ale viděla jsem třeba někde štafle a na nich zavěšené kouličky a to vypadalo taky kouzelně!

      Vymazat
  4. Jani ty jsi kouzelnice - nádherné, překrásné, elegantní, čisté - šikulka. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  5. Čarovný projekt! No a úžasná vianočná dekorácia!! Jednoducho perfektné! ❤

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji, děvčata, za moc milé komentáře, ze stromečku máme radost a já teď ještě větší, když vím, že se líbí i jiným, ne jenom nám :))

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, jůů! Krásný! A tiše závidím i ty prostory (to tak krásně vynikne, když není nic rušivého kolem!)...já letos dumám, kde v obýváku najdeme místo na stromek:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš pravdu, prostor to zabere, ale my jsme tak i tak s nábytkem dosti na štýru a tuhle stěnu jsem si šetřila a nic mi tam nesmí :)))

      Vymazat
  8. Super napad + super vyhotovenie = super vysledok ☺ velmi sa mi to paci

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné! Všem jsem ukazovala tvůj nápad a realizaci a líbilo se MOC:)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover