pátek 9. října 2015

DIY zdobení přírodnin

ZDOBENÍ PŘÍRODNIN
Olga

…přes plot pro pírko… jsem skákat nemusela, cestou domů chodím přes park a na cestičce leželo několik pírek, které jsem musela sebrat. Hned jsem věděla, že si je dozdobím. Ne že by nebyla krásná, ale chtěla jsem, aby byla jiná. 


Postup je opravdu jednoduchý a vlastně toho ani moc není třeba. Stačí se porozhlédnout, co nám příroda nabízí: ptačí pírka, zajímavě zbarvené listy, rostliny, které si vylisujeme…



Nejjednodušším zdobením je kresba fixem… metalickým, dokumentačním, gelovým,…stačí vyzkoušet. Tečky, čárky, linie jistě zvládne každý, stačí pár tahů a hned je před námi neobyčejná obyčejnost :)



S listy je to stejné, ty krásně a neobvykle zbarvené jsme sbírali snad všichni. Pokud je uchováváme ve tmě, nádherné vybarvení zůstane na dlouho. A v kombinaci se zlatou barvou nadělají tolik parády…


A kam s těmi poklady? Na kartičky, na visačky, na stránky, jistě vás napadne to nejvhodnější místo.



Pokud si kresebné motivy na přírodninách vyzkoušíte, nezapomeňte se pochlubit v naší pinterestové galerii, budeme se těšit.

2 komentáře:

  1. Olinka to je super ♥ velmi sa mi to paci. urcite vyskusam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí zdobení na perickach. Jsou tak elegantni a originální. Krásné využití snadno dostupných věci

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover