pátek 16. října 2015

DIY šablony

ŠABLÓNY
Valeria

Prajem vám všetkým krásny deň, 
dnes som si pre vás pripravila super jednoduchý návod. Zároveň sa stalo niečo, čomu stále neverím a Anička bude mať radosť :)  Ako viete, niekedy sa viem "trošku" rozpísať. Tento príspevok bude najkratším nielen spomedzi mojich príspevkov, ale asi aj v histórii Paperoamo :-D

Nápad som dostala už skôr. Chcela som si doplniť šablóny s číslami a písmenami, chýbali mi aj obláčiky. Našla som takéto šablóny, ale potom som si uvedomila, že si ich môžem vytvoriť aj sama. Stačí mať vhodné vyrezávacie šablóny na Big Shot. 

Čo budeme potrebovať?
* v prvom rade Big Shot alebo iný podobný prístroj
* vyrezávacie šablóny


* číre fólie. Môžete využiť nové alebo recyklovať fólie z obalov


Ja som využila aj Precision Base Plate od Sizzixu, ktorá dodáva extra tlak pri vysekávaní. Fakt dobrá vec. Využila som však aj svoje raznice pre jednoduché tvary ako kruhy, štvorce a pod.

Odfotiť hotové šablóny je takmer nemožné. Vytvorila som si však peknú zbierku, z čoho sa veľmi teším. Ušetrené peniaze miniem na iné veci, to je jasné ... takže by som vlastne ani nemala hovoriť o ušetrených peniazoch :) Ukážem vám  výsledné projekty aspoň niektorých z mojich nových šablón. 


Obláčiky sa lesknú. Pokúsila som sa o detailnejšiu fotku. 


V poslednej dobe sa mi strašne páčia aj balóniky. Tak som sa pohrala s mojimi Distress pečiatkovými poduškami. 


Prajem krásny zvyšok dňa a tvorivý víkend. Tento víkend bude extra špeciál. Dúfam, že sa vidíme na kurzoch :)

3 komentáře:

Pin It button on image hover