čtvrtek 17. září 2015

MIXED MEDIA produkt

AJ ENVELOPE – STORM IN THE HEART
Denisa

Objevujete nesměle svět mixed media nebo už jste natolik otrlé, že do toho jdete rovnou po hlavě a bez rozmyslu jako já?! Ať tak či tak, dříve nebo později narazíte na úžasné pomocníky ve tvorbě textur či vzorů, a sice šablony. Dá se přes ně nanést cokoliv, můžete je použít na milión věcí a nemusíte být zrovna všeumělkyně :).Můžete je jen tak obkreslit, nasprejovat, houbičkovat přes ně, nanášet všelijaké pasty, otisknout je nebo jimi maskovat. 

Já si tentokráte vybrala jedinečné šablony vytvořené přímo úžasnou MM umělkyní Kasiou Krzyminskou. Možná se dokonce chystáte na její dva parádní říjnové workshopy s Papero amo. To bude jízda!


Rozhodla jsem se vytvořit AJ stránku na ploše menší bublinkové obálky. Nejprve jsem nanesla ledabylou vrstvičku bílého gessa a usušila. 


Přes písmenkovou šablonu jsem nanesla texturovací pastu, opět ve stylu nedokonalost je dokonalá, usušila. Přidala jsem pár natištěných motivů černým Archivalem.


Měla jsem zrovna náladičku na modré tóny. Shromáždila jsem, co mi přišlo pod ruku. Ecoline barvičky, Prima Marketing Bloom Sprays, 13@rts spreje a šlo se stříkat, sprejovat, cákat a samozřejmě sušit.


Nakonec se dostalo i na nějaké to zdobení ve střídmějším stylu, trochu kovu, provázků, jedna vzducholoď a oku lahodící mužské tělo :). Obálkování se mi dost zalíbilo, tak to vidím na celý art journal v tomto duchu.






A jak to vypadá u Vás na pracovním stole? Něco se rýsuje? Věřím, že ano. Pochlubte se v naší Pinterestové galerii! Už se těšíme.

2 komentáře:

Pin It button on image hover