čtvrtek 9. července 2015

SCRAPBOOKING day

DOVOLENKOVÉ ALBUM
Valeria

Prajem vám všetkým krásny deň, dnes by som vám chcela predstaviť trošku iný Scrapbooking deň než na aký ste asi zvyknutí :-) Pred rokom som bola na skvelej dovolenke s mojou skvelou kamarátkou, takmer sestrou Silvinkou. Pred tým než sme na tú dovolenku šli, tak som si pripravila základ albumu. Už pri jeho tvorbe som myslela na to, že by bolo skvelé konečne si fotky aj vytlačiť a urobiť si krásny album. 

Keď mi Anička poslala rozpis na Júl, tak som si spomenula na môj nedokončený album a osvietilo ma :-) Scrapbooking je o uchovávaní fotiek a spomienok, môžem dokončiť môj album. Super ! Absolútne obdivujem ľudí, ktorí dokážu robiť komplikované albumy a väzby, ale zatiaľ nie som v tejto fáze. Veď už ma trochu poznáte - mám rada jednoduché, ale krásne veci a rada robím veci inak:-) Album som vytvorila jednoducho, zošila som ho. 

Zaujímavejšie je jeho vnútro, ktoré obsahuje: 
- obyčajné biele kancelárske papiere na zapisovanie zážitkov
- výkresy vyššej gramáže, na ktoré sa dajú nalepiť fotky
- farebné papiere. keby ma to vtedy napadlo, určite by som pridala aj vzorované papiere
- farebný pauzák
- veľa kartičiek, ktoré som prišila priamo do albumu 


Čo budeme potrebovať ? 

V prvom rade skvelo strávenú dovolenku a kopec fotiek. Okrem iného veľa ozdôb. Všetko, čo si dlho uchovávate je pre takýto typ projektu viac než vhodné :-) Ja som sa tešila, že konečne môžem využiť PL kartičky z dielne Paperoamo. Hodia sa aj papiere s PL kartičkami, ktoré milujem a mám ich už poriadnu zásobu. 


Nezabudnite na suveníry a upomienkové predmety z dovolenky. Hodí sa aj obálka, aby nevypadávali z finálneho zápisníka. 


Je dobré si načrtnúť a premyslieť, kde a ako prilepíte všetko čo chcete mať vo svojom albume.


Nabudúce si premyslím album ešte lepšie, napr. dám viac výkresov. Na každý deň dovolenky jeden výkres a  menej kancelárskych papierov na zapisovanie. Musím sa priznať, že som precenila svoje sily. Album nemám ani zďaleka ukončený, ale chcem vám ukázať aspoň to čo mám :-) Keď ho dokončím, tak fotky ukážem na mojom  blogu. 





Album môže byť taký jednoduchý alebo taký komplikovaný ako si budete priaťJe leto, čas dovoleniek, takže materiálu na spracovanie bude veľa. Ja som sa rozhodla: toto určite nie je môj posledný album a určite vyskúšam aj Jankin skvelý piatkový návod. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover