čtvrtek 18. června 2015

MIXED MEDIA produkt

GELATOS BALI
Denisa

Sluníčko, pohoda, voda či hory..to všechno nás čeká a nebo už si to rovnou užíváme. No a k létu neodmyslitelně patří i mlsání zmrzliny. Pokud držíte linii :), není třeba si zoufat. Zmrzlinky (Gelatos) pro tvořivou duši si lze snadno opatřit v PA a vůbec po nich nepřiberete! Naopak, obohatíte svůj život o nové ohromné zážitky s těmito úžasnými pastelami. A moje dcera by Vám přísahala, že konec konců sníst se dají taky :)
.
Připravila jsem si pro Vás dva odlišné projekty za použití Gelatos Bali. Je to set čtyř křiklavých barev, plus štěteček a houbička.

Co vlastně jsou Gelatos? Mazlavé pastelové barvy v tubách, které mají nedozírné použití na spoustu technik. Podstatné je to, že se dají mixovat s vodou, gessem, pastami a můžeme je navzájem různě mísit. Dají se použít i na sucho nebo razítkování. Nejlepší nástroj jsou prsty a velice podstatná výhoda barviček Gelatos….a tu ocení každý mixed media nadšenec… je to, že se dají docela lehce umýt z rukou:).

Sada Gelatos Bali obsahuje tyto odstíny:
Žlutá – Limoncello
Oranžová – Orange Soda
Fialovo-růžová – Passion Fruit
Zelená – Pistachio

První a totálně snadný projektík, na který jsem použila odstíny Limoncello, Pistachio a Cotton Candy (z veliké sady Gelatos) je ATC set. ATC kartička má rozměr 6,4cm x 8,9cm a čím placatější, tím lépe. Sběratelé si je navzájem vyměňují a jsou jakousi uměleckou vizitkou každého tvořivce. Pokud jste to ještě nezkusili a máte sběratelské choutky, běžte do toho, je to super zábava a relax. Samozřejmě i výzva, není to jen tak vytvořit působivé dílko na tak malém formátu.


Pokud se raději věnujete PL, není nic snazšího,  si rozměr upravit a zpestřit si PL stránku. Jako podklad jsem použila obyčejný karton. Na něj jsem nalepila staré sukno (3D Matt Gelem) a potřela bílým gessem. Vysušila. Potiskla černým archivalem. Halabala jsem kartičku pomazala Gelatos a trochu posprejovala vodou. Vysušila a šlo se zdobit.


Stačilo bílý režný provázek spolu se  žlutavou nitkou stočit do kroužku a přicvaknout koníkem. Na zbytek staršího papíru jsem si natiskla racka, vystřihla a opět po různu obarvila Gelatos. Podlepila jsem ho kartonem.


Racka jsem nalepila do hnízda. Na hnízdo jsem sem tam nalepila olivově zelené mikrokuličky a bílý knoflíček. Pro kontrast jsem dodala černý slogan. Za 10 min nemáte co dělat. Snadné a super rychlé a vhodné i pro ty, co mixed media můžou jen tak zlehka:).


Druhé dílko, LO, už zabere trochu víc času a sežere trochu víc Gelatos :). Čtvrtku o vyšší gramáži potřeme čirým gessem a usušíme. Na pevný kousek fólie načmáráme čáry máry Gelatem, naneseme trošku bílého gessa a řádně smícháme. Postupně otiskujeme směs na čtvrtku a vytvoříme si jakési podkladové aranžmá. Vysušíme. Opakujeme s různými odstíny Gelatos. Aranžmá postříkáme vodovkami (já použila Ecoline barvičky) a usušíme. 


Přes šablonu naneseme bílou embosovací hmotu a vysušíme. Získáme tím mírnou strukturu a nasucho sem tam pomalujeme Gelatos, mírně zvlhčíme vodou a usušíme. 


Aranžmá a jeho okraje potiskneme fialovým archivalem. Je dobré si zvolit fotku o výrazných barvách, aby se nám v záplavě křiklavých barev neztratila. Fotku si podlepíme kouskem kartonu. Úžasné chipboardy od Heidi Swapp a hrubou gázu si obarvíme a usušíme. 


Připravíme si barevně ladící ozdůbky a jdeme vrstvit. Tu mi přišly vhod ještě nepoužité nálepky ze staršího PA creative kitu. No a tady už je to na každém, jak se mu co líbí. 




Dolepíme nápisy a ještě docákáme dle chuti. Hotovo.



Snad jsem Vás trošku nalákala vyzkoušet zas cosi jiného. Všem přeju spoustu zábavy u tvoření a neopomněte se pochlubit v naší Pinterestové galerii. Už se těšíme.
Denisa

PA produkty:
Creative Kit Epoxy Stickers

3 komentáře:

Pin It button on image hover