sobota 25. dubna 2015

SIMPLE KIT projekty

VALERIA

Krásny deň prajem, dnes by som Vám chcela predstaviť pohľadnice, ktoré som vytvorila z aprílového Simple Kitu. Kolekcia Bella Rouge od Pink Paislee je skvelá. Dominuje v nej krásny odtieň ružovej, ktorý je v kombinácii so sivou ešte výraznejší a krajší :-)  

Prvú pohľadnicu som skombinovala s papierovými výrezmi, ktoré sa mi povaľovali na stole. Farby perfektne ladili, tak som neváhala ani minútu :-) 


Táto kolekcia na mňa pôsobila veľmi ľahko, vzdušne, letne ... práve túto ľahkosť som sa snažila zachovať aj na pohľadniciach.


Perfektné kartičky v kite sú už samozrejmosťou. Ja sa snažím každý mesiac využiť aspoň jednu aj na pohľadnici. 


Súčasťou kitu je aj niekoľko chipboardových samolepiek. Moja ma inšpirovala svojou farebnosťou, ktorú som použila na vytvorenie pozadia. Koho by to zaujímalo, použila som Distress Inks v odtieňoch Mustard Seed, Wild Honey, Picket Raspberry a Pumice Stone. Diamant na samolepke mi pripomenul jeden z nápisov v pečiatkovom sete od Heidi Swapp September Skies. 


Látkové kvietky sú super a chcela som, aby na pohľadnici vynikli čo najviac. Inak embosované pozadie som vytvorila bez Big Shotu. Potrebujete len rýhovaciu podložku - jednoducho robíte čiary tak ako sa vám to páči alebo hodí. 


Tento nápad som dostala hneď ako som otvorila balíček. Na jednom z papierov sú len rámiky. Hneď mi napadlo, že by som mohla vytvoriť scénu - obraz, ktorý visí na stene. Textúrovaciu pastu som mohla nafarbiť, ale mne sa páčia biele steny :-) 


Tento rok by som mohla celý stráviť  len tvorením narodeninových pohľadníc k 30. Aj mne sa to nezadržateľne blíži, ale táto je pre moju kamarátku. Pečiatka je parádna a kvietky sa vystrihovali ľahko, tak nebolo čo riešiť :-) 


Dúfam, že sa vám pohľadnice páčili rovnako ako aprílový Simple Kit. 
Prajem vám krásny víkend plný oddychu a tvorenia. 

PAVLÍNA

Pořád jedeme na vlně nadšení z našeho pražského workshpu s Paige Evans - a tak i ze Simple kitu vznikla další "kurzová" stránka... a SATURNIN je prostě zlatíčko :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover