pátek 28. listopadu 2014

DIY Vánoční visačka

VÁNOČNÍ VISAČKA
Denisa


A je to tu! Ještě před pár dny jsme si fotily do PL naše nožky v sandálkách a najednou, je toto vše fuč a za humny už číhají Vánoce. Doufejme, že letos to budou ty echt bílé ladovské. 

Pojďme si udělat radost už teď, a sice jemnou vánoční visačkou v netradičních barvách. Ano, tentokráte opomineme typické vínové, zlaté či zelené ladění. Jak už zmiňovala Sylvie…..letos na svátky frčí pastelové odstíny od něžně růžové až po tajemnou tyrkysovou. Já, ačkoliv vůbec nejsem žádná Barbie, a dost možná, že právě proto, jsem pro tentokráte zvolila tuto princeznovskou barvu (k radosti mé dcery :)). 

Určitě taky syslíte různé visačky od oblečení, hlavně ty super hrubé. Já právě jednu takovou použila i na tuto visačku (tuším, že od riflí). Nejdříve jsem celou visačku potřela několika vrstvami bílého gessa a usušila. Přes šablonu jsem nanesla modelovací pastu a opět usušila.


Nastříkala jsem tu a tam Cotton Candy Color Bloom od Prima Marketing a Cotton Candy Pink Starburst od Lindy´s Stamp Gang  (ačkoliv mají stejné názvy, odstíny zcela jiné). Okraje visačky jsem jemně oinkovala na tmavě růžovo.


Celou visačku jsem postříkala naředěnou bílou akrylkou. Zdálo se mi to málo, a tak jsem přidala bílé embosování. Jednu vločku a zbytek ledabyle všude možně.

Zdobení jsem tentokráte zvolila střídmé. Jen stříbrná textilní hvězdička, šňůrka růžových perel, pryskyřicová bordura a dřevěný výsek stromečku natřený růžovou perleťovou akrylkou a potištěný černým archivalem. Stužku jsem obarvila stejnými spreji (viz výše). Jelikož kupy razítek s vánočními nápisy nevlastním, vybrala jsem jedno z PL a posléze obstřihla siluetu.


Stačilo už jen nalepit. Hotovo a už jsme zase o dalších pár minut blíže k Vánocům.. 


Všem přeju krásné těšení a pohodové přípravy na den D a hlavně..holky...nepřehánět to  s úklidem a radši si užít tu pohodu u tvoření nějaké té nádhery. Pokud si najdete chvilku, podělte se o ni s námi v naší Pinterestové galerii. Budeme moc rády!

2 komentáře:

  1. Je moc krásná! Vypadá spíše svatebně nebo narozeninově, ale je sváteční a něžná.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeko nefanoušek růžofky musím pravdivě zkonstatovat, že visačka je povedená, zajímavá a baví mě!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover