neděle 14. září 2014

PROJECT LIFE day

KALENDÁŘ - RAZÍTKA PAPERO AMO


Konečně Vám můžeme představit naši nejnovější sadu silikonových razítek - tentokrát s motivem KALENDÁŘE. Při jejím vytváření jsme mysleli hlavně na milovníky systému PROJECT LIFE, ale použít se dá samozřejmě i na klasických scrapbookových stránkách :)




LEA

Na tuto sadu silikonových razítek jsem se moc těšila! Anička mi razítka předala v pátek a už jsem se nemohla dočkat, až je v sobotu vyzkouším. Už jenom na tom platíčku vypadaly naprosto dokonale! A v praxi? Dokonalost na druhou :-). 


Razítka jsou úžasně variabilní a udělaná tak, aby se hodila na každý měsíc od teď napořád :-). Čísla totiž nejsou podle kalendáře, takže si jednoduše vybere ta, která se vám v daném týdnu zrovna hodí :-). Pokud máte zrovna měsíc, který má pouze 30 dní (nebo jako únor 28), jednoduše si přebývající číslo opatrně otřete vlhčeným ubrouskem.




Čísla si můžete buď zafajfknout nebo přerazítkovat srdíčkem nebo hvězdičkou. Vše totiž do okýnek pasuje :-).






Jednotlivá čísla a měsíce můžete použít i samostatně k journalingu nebo jako poznámku pod fotkou.



No jak už jsem psala na začátku, dokonalost sama! Doufám, že se vám bude nová sada silikonových razítek Papero amo líbit stejně jako mně :-).


Sada v prodeji ZDE!

3 komentáře:

  1. Holky to se vám povedlo! Jsou super! No jo no neodolala jsem:) Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Razítka jsou naprosto úžasná!!! Musím říct, že něco takového mi k PL chybělo ... Dobrá práce, holky :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou super, mám objednaná. :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover