neděle 7. září 2014

PROJECT LIFE day

V pátečním návodu LUCIA BARABAS inspirovala svým vyřezávaným nápisem - a chtěla jsem si to vyzkoušet v aplikace na náš oblíbený PROJECT LIFE. Vznikl tak velice jednoduchý DIY rámeček, který máte za chvilku hotový a přitom nadělá hodně parády :)


Stačí si připravit fotografii, na kterou by se ještě nějaký ten nápis vešel, 
a kousek bílé čtvrtky o velikosti fotografie. 


Ze zbytků samolepící abecedy si jako Lucia vyřízneme písmenka
která budeme potřebovat, a ty pak překreslíme na papír. 


Nakreslená písmenka vyřežeme nožíkem...


...a následně vyřízneme i rámeček. Já to jako vždy beru "tak nějak od oka", ale pro ty, 
co by tento postup nepřežily protože to musí být dokonané - změřte si to (Leo!).


Aby se neřeklo, že to bylo jen tak, pocákala jsem rámeček barvou ve spreji.


A pak už stačí rámeček zasunout do PL kapsy s fotografíí.
Pozn. Bude lepší, když část fotografie, kde chcete nápis mít bude tmavší.
Moje byla trochu méně kontrastní, a nápis není vidět moc (ale to se mi zase líbilo:))


A celá stránka! V jednoduchosti...


Mějte krásnou neděli!
Vaše PA

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover