čtvrtek 7. srpna 2014

Trend(y)...IRENA

Trendy 21.století

Přemýšlela jsem o tom, co je pro mě nový trend v tvoření... hluboce jsem se zamyslela a připomněla jsem si výkřiky techniky, na které bych se ještě nedávno dívala s otevřenou pusou 

Tvoříte Project Life? Bez chytrých tiskáren a ještě chytřejších telefonů a nejchytřejších počítačových programů bychom byly někde úplně jinde. V naší rodině, kde jsou dvě dospělé dcery s počítačovými znalostmi IT odborníků z Microsoftu (nevím, jak to dělají, ale od mala tihle mlaďoši žijí s počítačem, ne jako my, co si ještě pamatujeme, že jsme lítali venku a hráli na schovku ) Jsem v rodině úplným outsidrem, co se IT týká Ale zase na druhou stranu dokážu věci, které ti moji chytrouškové nikdy neviděli a možná o nich ani neslyšeli.

Tak třeba QR kód. Je to znak složený ze čtverečků, ale z tolika čtverečků, že každá vzniklá kombinace je unikátní. Chcete letenku v Americe? Chcete jízdenku na tramvaj ve Vratislavicích nad Nisou? Načtěte si do telefonu QR kód, pošlete SMS a je vaše Mám ve svém PL i kód, který vás zavede na YouTube, kde je video. No není to úžasné? Video v papírovém albu? Proč ne!


A jedeme dál. Co třeba chytrý telefon a naprosto dokonalé a jedinečné fotky? Teď úplně pominu luxusní kvalitu fotek a videí, mám na mysli nepřeberné množství aplikací, které si můžete stáhnout. InstaWeather, InstaPlace nebo InstaFood jsou pro naše deníky dokonalé. Spojením GPS a připojení k síti vám telefon pomůže zjistit místo, kde se nacházíte a ještě stáhne z luftu počasí, takže vznikají dokonalosti. 

Fotku s jídlem a draky zapůjčila Verča Vondráková 




Dalším velkým pomocníkem je tiskárna. Nebudu teď hodnotit tiskárny, jen vyzvednu přednosti mého miláčka Canon Selphy, který je malý, skladný, jezdí se mnou na dovolenou, protože se vejde všude a fotky jsou 10 x 15 cm a jsou ihned připravené k použití, což oceňuji nejvíce. Nečekám a tvořím. To stojí za všechny peníze 


Když už jsme u tiskárny, pak musím zmínit další úžasnosti, jako jsou počítačové programy na úpravy fotek. Těch je už tolik, že je potřeba si vybrat nějaký svůj oblíbený, protože není v moci pracující a opečovávající matky rodu nastudovávat jednou týdně nový program 

A ještě jeden velký pomocník. Vyřezávací plotr ... dal by se nazvat trendem a novinkou, ale to už tady přece bylo ... No ale máme tady vyšší dívčí novinku!!! To prostě musíte mít, abyste byli trendy 

https://www.youtube.com/watch?v=VOaO1UNcyes

Technika je technika, ale když vezmu do ruky papír, razítko, vypnu počítač a zahodím telefon ... jsem v ráji Ale pokrok nezastavíme, tak proč všechny ty nové trendy a vymoženosti moderní doby nevyužít? 

Mějte se krásně a technice zdar!

2 komentáře:

  1. Dobrý den, ráda bych se zeptala, jaký typ tiskárny Canon selphy máte?
    Musím si nutně zakoupit:)
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, mám přesně tu, která je na fotce. Jsou skvělé všechny této velikosti :-) Irena

      Vymazat

Pin It button on image hover