úterý 22. dubna 2014

Organizace pracovny - LEA

Můj byt je dispozičně veden jako 2+kk (rozměrově má 32 m2), takže mám spojenou kuchyň s obývákem. Prostor pro pracovní kout tedy vyšel na ložnici. 


Asi před rokem a půl jsem si nechala vyrobit stůl přímo na míru. Tehdy jsem měla docela i rezervy pro ukládání materiálu. Dnes tomu tak už bohužel není… Materiál mám i ve velké vestavěné skříni, kam jsem říkala, že jej dávat nebudu.


Samotná podoba pracovního stolu se neustále mění podle přibývajícího materiálu. Snažím se věci různě přeskupovat, přenášet, přerovnávat, apod. Myslím, že to známe všechny.




Když tvořím, tak využívám i postel, kterou mám za sebou a věci si různě odkládám. Když končím s tvořením, tak vše zase uklidím na své místo. Jinak bych prostě nemohla jít spát :-). Teď si říkám, že jestli jednou budu mít samostatnou pracovnu, tak po každém tvoření uklízet nebudu, přeci zavřu dveře a bude to, že(pozn. PA - jak známe Leu, tak tohle určitě pravda nebude!:)). Jenže se obávám, že to tak nakonec nebude ;-)



Nesmím zapomenout na dalšího obyvatele mého pracovního koutku… Je to moje štěně Sonny. Vždycky, když tvořím, přenesu mu pelíšek vedle sebe :-). Sonny je takový můj závislák a od prvního dne, co jej mám chodí všude se mnou :-). Takže i on patří do mého pracovního koutku (foceno po příjezdu z chaty, kde jsme trávili prodloužený víkend, Sonny je “trochu” unaven :-)).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover