pondělí 24. února 2014

Technika by...Silvie

Já na složité techniky moc nejsem. Prostě, když se to nastříhá a nalepí, tak mi to bohatě vyhovuje. Občas zkusím něco složitějšího a pak je kolem toho strašně moc nepořádku a to mě zase na nějakou dobu odradí. Takže pro vás nemám ani tak techniku, jako malé kouzlo...

Stačí vám na to obyčejná izolepa a fotky vytištěné na obyčejném papíru laserovou AbrakaDabra tiskárnou.

Na vytištěné fotky nalepíte izolepu. Já použila fotky tak široké, aby se vešli přesně na formát pásky. Když jsem chtěla větší fotku, nalepila jsem prostě pásky kousek přes sebe (když je dáte těsně vedle sebe, tak se to pak rozpadne). Izolepu pořádně vyhladíte a přitisknete na obrázek. Napustíte si umyvadlo, ponoříte papír a necháte odmočit. Potom vezmete houbičku a mokrý papír z pásky odrolíte. Opatrně, aby jste nepoškrábali barvu.


Nakonec pásku osušíte a SimsalaBim přilepíte (sama už moc lepit nebude, takže třeba oboustrannou průhlednou páskou) na nějaký projekt. Třeba na přání k narozeninám jako já.


Bud se těšit na vaše hokuspokusy, které ráda uvidím v naší galerii na Pinterestu.

3 komentáře:

  1. Ano ano, toto jsme dělaly jako malé holky :) a Silvi velice podobně jsem to nedávno taky použila na narozeninové přání. Mělo to veliký úspěch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že moje přání budou mít taky úspěch.
      Hlavně je nesmím zapomenout doma jako se mi to stalo minule :-D

      Vymazat
  2. To slyším poprvé. Musím zapsat a až přijede vnučka tak vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover