pondělí 9. prosince 2013

Colours of the month aneb BARVY

PAVLÍNA na prosinec vybrala krásné a netradiční barvy a vytvořila z nich ještě krásnější stránku! Budeme se těšit na Vaše výtvory v naší Pinterestové galerii :)

BARVY PROSINCE



Když se řekne "prosincové barvy", asi se nám vybaví ty, které máme spojené s Vánocemi. U někoho je to červeno - zeleno - bílá klasika se zlatou nebo stříbrnou, jinde mrazivé modré odstíny zase s trochou blýskavých kovových barev.

Původně jsem si chtěla vybrat jedno nebo druhé. Když jsem ale uviděla tuto paletu, řekla jsem si, že to bude ta pravá výzva! Dobrovolně bych ty barvy k sobě totiž asi nikdy nedala, ale když se na ně chvíli zadíváte, pochopíte, že fungují dokonale prosincově. Sálá z nich pohoda, vůně skořice a dřeva prskajícího v krbu... a Klárka do toho drnká na kytaru.

Paletu barev jsem použila pro další stránku alba pro Klárku. Před pár lety se rozhodla hrát na kytaru, ale kroužků bylo tolik, že ji zase odložila. Když ale nakukovala na tuto stránku, rozhodla se, že znova začne, takže mám velikou radost :)


PROJEKT PODLE BAREV




Základní čtvrtka je od Crate Paper z kolekce Flea Market. Pod fotkou jsou šestkové papíry Carta Bella So noted. Kraftový dárkový sáček je od Bo Bunny. Ty s notovým motivem máme u sice vyprodané, ale skvělé jsou i ty ostatní ... nejenom na balení dárků. Plastové číslice letopočtu jsou od Basic Grey a měli jsme je v úspěšném červnovém CREATIVE kitu. Vlaječky na okrajích jsou z horního okraje základní čtvrtky a přelepené washi páskou.




Struny jsem vytvořila z našich nových měděných šňůrek Garn und Mehr,
 na které jsem navlékla flitry. Lepené jsou Glossy accents.


Malá vychytávka: jestli chcete použít navlékané flitry na šňůrkách třeba na zdobení dárků a nechce se vám do toho, že je to pracné, tak NENÍ. Použijte klasické navlékátko na nitě, nasaďte na něj najednou třeba deset i více glitrů a máte ve vteřině hotovo.  


Plastický výsek ptáčka mi zůstal z našeho zářijového Creative kitu. 
Samolepka s nápisem na visačce je od Amy Tangerine.



Zlaté srdíčko je plastická chipboardová samolepka z překrásné sady Crate Paper Flea Market a výsek Basic Grey s nápisem "sweet" jsme si schovávala pro zvláštní příležitost, která u této stránky právě nastala. 

1 komentář:

Pin It button on image hover