pátek 15. listopadu 2013

DIY kytka ze srdcí

...máme tu další návod na DIY kytku. Skoro by se dalo říct, že už jsme museli všechny způsoby na výrobu nejrůznějších papírových kytiček vyčerpat, ale vždycky se objeví nějaký ten nový nápad. Naše dnešní kytka od PAVLÍNY je v zimním nebo i vánočním stylu. Je bílá a křehká a bude se hodit jak na scrapbook, tak třeba při vánočním dekorování VašiCH domovů nebo dárků.

KYTKA ZE SRDCÍ



BUDEME POTŘEBOVAT

vláknitý papír - průsvitný, ten náš je bíle potištěný se stříbrnými glitry
šablona na srdíčka (ke stažení ZDE)
samolepící kamínky různých barev
lepidla dle vlastního výběru
kousek bílého papíru na podlepení 
nůžky


 1. Vláknitý papír položíme horní stranou dolů na šablonu a překreslíme srdíčka 
- 6 velkých a šest malých.


2. Vystříhaná srdíčka dvakrát přeložíme ke středu podle fotografie.


 3. Připravíme si podkladové kolečko z bílé čtvrtky a začneme na něj lepit popřekládaná velká srdíčka tak, aby nám plasticky vystupovala jako okvětní lístky. Lepidlo můžete použít takové, jaké vám vyhovuje. Já jsem nejdřív na celé kolečko nanesla lepidlo v roleru.


 4. Jakmile máme hotovou spodní vrstvu, umístíme do středu oboustranně samolepící kolečko - já jsem použivala průhledné. Nalepíme horní vrstvu lístků z menších popřekládaných srdíček.


5. Ozdobíme střed kytičky tak, abychom zakryli lepení a aby to bylo ve stylu kytičky. Já jsem si vybrala samolepící kamínky různých velikostí v odstínech modré a zelené.


Budeme se těšit na Vaše kytičky - přidejte je do naší inspirační galerie na Pinterestu!


3 komentáře:

  1. Krásná !!!
    Jen sehnat ten vláknitý papír . A dneska jsme na výstavě viděla kytky z morušového papíru a ty byly taky nádherné :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No po pravdě jsem chvíli přemýšlela, kde jsem ten papír vzala a myslím, že to byl úlovek z loňských lyží v Rakousku. Ale u nás by v nějakých šikovných kamenných výtvarných potřebách snad mohl být taky. Morušový papír zní dobře, jdu googlovat :)

      Vymazat
  2. MOC pěkné, vyzkouším, jak se zvetím po scrap víkendu :)) Vypadá to skvěle.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover