čtvrtek 5. září 2013

Product of the month

... a tentokrát podle LUCII! No a nám bylo jasné, že to jednou musí přijít - Luciina oblíbená pěnová samolepící písmenka neboli THICKERS. Není možné je nemilovat!



Penové písmenká (ale aj kartónové, glitrové, drevené a iné 3D) patria k mojim top5 v scrapbookingu. Layout bez nich si viem predstaviť  len tak, že názov nebude mať vôbec :D 


Písmenká mi učarovali hneď, ako som objavila scrapbooking. Možno aj práve preto, že boli ťažko dostupné. Ale ja som si hneď z USA zopár z nich objednala a bolo mi jedno aké bude poštovné :) Odvtedy sa moja zbierka rozrástla a vyzerá takto:



A tu už v praxi:





Písmenká dodajú vašim stránkam a projektom taký „profesionálny a naozaj scrapbookový“ vzhľad :D P.S. (pre tých, ktorí si myslia, že ich všetky nevyužijú): Aj to závisí na kreativite. Tak napríklad: trojku naopak môžete použiť ako E, malé N ako U, jednotku ako malé L ... alebo kombinovať s inými písmenkami z inej abecedy. A to je len zopár nápadov. 


Tak ak ste doteraz váhali, tak ... už neváhajte ;) Určite neoľutujete!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover