čtvrtek 11. července 2013

Product of the month

Produkt měsíce jsem tentokrát vybírala já, a nemohlo to skončit jinak, než u novinkových Candy Stripers. Jsou krásně barevné, hravé a letní a dají se použít snad na všechno :)

CANDY STRIPERS


Candy Stripers vyrábí jedna z našich oblíbených "perličkových" firem Queen Co, od kterých vždycky můžete čekat určující trendy novinky. S Pavlínou jim potají říkáme "kokinka". A nejem že se tak anglicky opravdu jmenují, ale hlavně tak vypadají - skoro máte chuť je olíznout :)  


Dnes Vám ukážu, jak vypadá jejich použití na scrapbookové stránce. Poslední dobou jsem pro sebe ukradla Leinu oblíbenou fialovou - vytvořila jsem stránku s fotkou kamarádky (nevěsty), která má na pozadí fialovou stěnu a tak byl výběr barvy jasný.


Poprvé jsem použila nové čtvrtky od ColorConspracy z kolekce Texturize 2.0. Tu s dřevěným vzorem jsem potřela gessem, na které jsem vysypala embosovací prášek s glitry od Stampendous Gesso jsem pak ještě dobarvila akvarelovými barvami. 


Kromě Candy Stripers jsem použila také nalepovací Goosebumps od Queen Co.



 Fotografii jsem podlepila jednobarevnou čtvrtkou, dvěma odstíny hedvábného papíru, papírovou rozetou a nabarvenou nití. 


Nápis "beautiful" je vytvořený z chipboardových písmenek od BasicGrey,


a "Oh, how..." z pěnové abecedy od American crafts.

9 komentářů:

  1. Aničko, to je krásná jemná stránka. Máš to moc pěkně sladěné a vyvážené. Na první pohled jsem myslela, že je to stránka od Lucie :-), ale po podrobném prozkoumání jsem zjistila, že to bude někdo jiný. :-) Jméno jsem si přečetla až úplně nakonec. :-)
    Pod fotkou máš kromě hedvábného papíru ještě něco, co vypadá jako jemný vlizelín nebo organza. Můžu se zeptat co to je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško díky! :) Prosím tě, já vůbec nevím co ta věc je, tak jsem to tam radši ani nezmiňovala - našla jsem to při úklidu, no znáš to. Je to takovej papír s chlupama :))

      Vymazat
  2. Stránka je úplně snová :-))

    Moc se mi líbí to vrstvení a ty zašmodrchané nitě budu taky muset někde zkusit - myslím, že je to taková vaše značka :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektně vystižené "girly" ladění stránky! "thumbs"
    Termín "papír s chlupama" mě pobavil! :D (Asi taky někde cosi takového mám a taky netuším, jak bych to pojmenovala. Mám dojem, že je to něco na způsob netkané "látky"...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Peti, to víš, mě "manly" moc nejde :D jsem ráda že máš tu chlupatinu taky, pojala jsem podezření, že mi normální papír v mém nepořádku začal nějak mutovat...

      Vymazat

Pin It button on image hover