úterý 9. července 2013

Colours of the month aneb BARVY

Červencové barvičky nám tentokrát vybrala PAVLÍNA - podívejte se, jak snadno se s nimi dá tvořit a nechte se inspirovat :)


BARVY ČERVENCE

Pro měsíc červenec jsem původně chtěla vybrat barvy smetanových zmrzlin. Pak jsem ale narazila na tuto paletku s cupcakes a bylo vybráno. Pro mě osobně je ale kombinace sladké růžové se světle modrou celoroční záležitostí.


Podle těch to barev jsem vytvořila další stránku pro naši Lucii. 
Je tatínkův miláček a říká mu Kámo, takže sladké barvičky jsou na místě.


Jako základ jsem použila čtvrtku z naší novinky - kolekce Mini Giant od Color Conspiracy. Milý motiv balónu s obláčky jsem zopakovala a vytvořila další obláčky z bílého hedvábného papíru, kterým jsem překryla i spodní část podkladové čtvrtky.


Pěnová bílá písmenka jsou od Amy Tangerine a znak vedle nich je vystřižený ze čtvrtky Scrapperin. Sytě růžová čtvrtka pod nápisy je Princess od BBP. 


Na barevnou duhu jsem požila čtvrtku 6 x 6 od Echo park paper - kolekce Sweet Girl. Z jedné čtvrtky této sady jsou vystřiženy také barevné nápisy a taky rámeček na fotku uprostřed.


Stránku jsem dozdobila samolepkami Amy Tangerine Yes please a vellumovými srdíčky od Studio Calico. 




V rozích jsem použila pruhovanou washi pásku a nakonec některé balónky zvýraznila enamelkami.


2 komentáře:

  1. Krásná stránka se zajímavými detaily. Moc se mi líbí, jak sis pohrála s hedvábným papírem. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je rozkošná !!
    Moc se mi líbí ta řada malých fotek - fakt super :-)))

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover