sobota 20. července 2013

5 essentials - Lea

Mezi mých 5 nezbytností pro tento měsíc určitě patří gelatos. Koupila jsem si je asi před měsícem, ale teprve teď jsem je měla čas pořádně vyzkoušet. Možností využití je spousta, ale já jsem si oblíbila použití gelatos s embossovacím práškem.



Nejdříve jsem si na bílou čtvrtku narazítkovala pozaďové razítko, posypala bílým embossovacím práškem a zapekla. Následně jsem čtvrtku přetřela žlutým gelatos a prstem rozmazávala, dokud jsem nebyla spokojená. Pak jsem celý motiv přetřela lehce vysušeným vlhčeným ubrouskem (čím bude ubrousek vlhčí, tím více barvy setřete, můžete také použít papírový kapesník). Hlavně jsem barvu setřela z embossovaného motivu. 



To samé jsem opakovala s květinovým motivem. Kytku jsem pak nůžkami vystřihla a umístila na žlutou čtvrtku. Rychlé a jednoduché přání je na světě a já už teď vím, že 4 odstíny gelatos, které mám mi určitě stačit nebudou :)



Pozn. Gelatos naskladníme do konce tohoto měsíce - sledujte novinky :)

4 komentáře:

  1. Haha, myslela jsem si, že tohle ošidím akvarelovými voskovkami - jasně, byla jsem vyvedena z omylu! Gelatos jsou prý něco úúúplně jiného. Ok, nezbude než to vyzkoušet... ;) Díky za připomenutí, Leo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Petro, určitě gelatos vyzkoušej, je to další závislost :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover