neděle 3. března 2013

Colours of the month aneb BARVY


Na březen nám barevnou paletku k tvoření vybrala LEA - a je to nádhera. Já si rozhodně podle ní něco vyzkouším, přidejte se! 
Vytvořte projekt podle této barevné palety a vystavte v naší galerii - každý měsíc vybíráme to nejlepší a prezentujeme zde na blogu :)


BARVY BŘEZNA
Barevnou paletku na měsíc březen jsem vybrala ještě zimní. Sice osobně zimu vůbec nemám ráda a nemůžu se dočkat jara, ale řekla jsem si, že se březnovou paletkou se zimou rozloučíme.


 No a taky jsem si chtěla vyzkoušet jednu trhací techniku… Stránku s „okýnkem“ jsem viděla na serveru Pinterest, tak jsem si musela něco podobného vyzkoušet. Fotka zimní krajiny se mi do takového „okýnka“ náramně hodila.


Trhání už nebylo tak náročné, jako u stránky, kterou jsem dělala před časem. Zabralo mi jenom půl dne a ne celý :) Já si hovím spíše v takovém tom uhlazeném stylu, kde je vše téměř podle pravítka. Opět jsem vytáhla svůj malý, ale šikovný šicí stroj (delší dobu jsem jej nechala zahálet, ale teď stránka bez šití není prostě úplná). Prošila jsem boční a spodní okraje stránek a spodní část „okýnka“ 
.


Na nadpis jsem použila vyřezávací šablony od Memory Box a Big Shot. Pod něj jsem umístila dvě čtvrtky, kterým jsem ozdobila okraj bordurovou raznicí od Fiskars.



Celou stránku jsem dozdobila sněhovými vločkami (vyřezanými pomocí kovových šablon), svorkami, galanterními květinkami, perličkami.


Pokud se vám líbí paletka nebo „otrhané okýnko“ a vytvoříte si stránku nebo přáníčko, tak se nám určitě pochlubte!
Trhání zdar!

2 komentáře:

  1. Paletka je nádherná, miluju tuhle barevnou kombinaci! A okénko je hezký detail...

    OdpovědětVymazat
  2. Olinko, jsem ráda, že jsem se Ti trefila do vkusu :-)
    Děkuji!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover